Obserwatorzy

czwartek, 10 marca 2016

Zamówienie z Minti

Hi!

Dzisiejszy post będzie poświęcony moim najnowszym zamówieniu z Minti. Jakiś czas temu kupując Cosmopolitan, zauważyłam, że w ubiegły weekend są wielkie promocje. Między innymi znalazłam kod rabatowy na zakupy w tej drogerii. Zapraszam.


SEMILAC UV COLOR GEL
 001 Strong White
Biały kolor którego brakowało mi w mojej skromnej kolekcji. 

017 Grey
Szary kolor bez żadnych drobinek. Poprzedni który zamówiłam okazał się brokatowym. Nie jest zły, ale głownie zależało mi na zwkłym, klasycznym szarym.

016 Grunge
Kolor zbyt jasny na czarny i zbyt ciemny na grafitowy.

038 Coral Beach
Koralowy, lekko rażący kolor. 

Teraz kilka słów dlaczego żele, a nie słynne hybrydy. Pierwszy zamiar to oczywiście były paznokcie hybrydowe. Niestety moja praca wiąże się z silnymi płynami które niestety rozpuszczają hybrydę. Stąd też pomysł na pazurki żelowe. Koszt jednego słoiczka 5ml to 17,50zł. Z kodem rabatowym zapłaciłam troszkę powyżej 15zł.


REVLON COLOR STAY 150 BUFF
Tym razem zamówiłam podkład do cery suchej. Zauważyłam, że ten dla skóry tłustej trochę przesuszył moją cerę. Zobaczymy jak ten się spisze. Odcień natomiast został bez zmian.

BANIA AGAFII MASKA TONIZUJĄCA
Ostatnio bardzo polubiłam Banię Agafii dzięki maseczce oczyszczającej. Stwierdziłam, że dużo nie stracę jeśli przetestuję inne maski. Już niedługo recenzja :)


YANKEE CANDLE 

Pink Grapefruit, A Child's Wish, Midsummer's Night

recenzja niebawem.


Jak widać moje zamówienie nie jest zbyt spore, ale głównie zależało mi na żelach i podkładzie :) Znacie któreś produkty? Jakie woski z YC są waszymi faworytami?

4 komentarze:

  1. Ja na dzień kobiet zamówiłam 20 wosków YC oraz kominek :) to będzie moje pierwsze spotkanie z woskami...zobaczymy czy się polubimy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. idealny wybór, idealny prezent. Wierzę, że nie będziesz zawiedziona :)

      Usuń
  2. Ciekawa jestem jak spisze się ten podkład, ponieważ też mam bardzo suchą cerę, zwłaszcza na policzkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne te kolorki od Semilaca, przywołujesz wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń