Obserwatorzy

poniedziałek, 7 marca 2016

Kosmetyki do codziennego makijażu

Hi ! 

W poprzednim poście pisałam wam, że odpowiednia pielęgnacja skóry jest ważna zarówno jeśli chodzi o promienny, zdrowy wygląd skóry ale również makijaż lepiej wygląda na zadbanej skórze. Dziś pokażę wam set kosmetyków, który stosuję do codziennego makijażu. Zapraszam :)


REVLON COLORSTAY  150 BUFF
Podkład ten od ponad roku skrada moje serce. Stosuję najjaśniejszy odcień, z racji tego, że jestem ogromnym bladziochem. Co prawda jest odcień 110 ale niestety wpada w tony różowe. Zastanawiam się jednak, czy nie zmienić podkładu na ten dla skóry suchej. Zauważyłam ostatnio, że im dłużej go stosuję to moja skóra jest bardziej przesuszona. Zamawiam go najczęściej przez internet jednak ostatnio w Hebe była promocja 1+1 za grosz. Więc postawiłam na dwa takie podkłady.

HAKURO H50S
Ten flap top jest mniejszym kolegą H50. Idealnie wklepuje podkład, jednak jego mycie jest bardzo męczące. Korzystam jednak z odżywek i olejów, które ułatwiają mi domycie moje maluszka.

REAL TECHNIQUES MIRACLE COMPLEXION SPONGE
Jak widać moja gąbeczka jest już lekko zmasakrowana, wręcz prosi się o nową. Idealnie sprawdza się do ściągania nadmiaru podkładu oraz do wklepywania korektora w okolicach oczu.


HAKURO H60
Przez długi czas nie miałam zastosowania do tego pędzelka. Pod oczy był zbyt twardy, a do ust było mi troszkę szkoda. Dopiero gdy kupiłam kamuflaż z Catrice, pędzelek okazał się potrzebny.

CATRICE CAMOUFLAGE CREAM 010 IVORY
Niedoskonałości które pojawiały się na mojej twarzy zawsze były dla mnie udręką. Oczywiście z biegiem czasu nauczyłam się dbać o skórę, co zmniejszyło ich pojawianie się. Są jednak takie dni gdy niedoskonałości trzeba zakryć. Kiedyś służył mi do tego podkład, oczywiście  efekt nie zadowalał mnie, ale był znośny. Dopiero gdy odkryłam tego maluszka z Catrice, czułam się spełniona :)

BELL MULTI MINERAL ANTI-AGE CONCEALER NR.1
Jest on dostępny w szafach Bell zarówno w Rosmannie jak i Biedronce. Jak dla mnie jego krycie jest wystarczające aby zakryć moje cienie, aczkolwiek dla osób z wielkimi sińcami pod oczami może być zbyt delikatny.


BELL PRESSED POWDER MAT TRANSPARENT
Całkiem dobrze matuje skóre, jednak nie do końca jest transparentny. Utrzymuje się miernie, ale do podtrzymania efektu matowego w ciągu dnia nadaje się całkiem dobrze.

PAESE PUDER RYŻOWY
Jak widać moje opakowanie jest całkowicie zmasakrowane, nawet nie widać logo firmy :) Świadczy to jednak o jego wydajności. Wiem, że teraz jest nowe opakowanie i jak tylko ten puder sypki się skończy, sięgnę po następny. Puder długotrwale matuje skórę i przepięknie pachnie.

HAKURO H55
Pędzel do pudrów sypkich oraz prasowanych. Jest bardzo delikatny i doskonale wklepuje puder. Łatwy w utrzymaniu, godny swojej ceny.


ESSENCE EYEBROW 02 NATURAL BLONDE STYLE
Jak dla mnie duet idealny do podkreślania moich brwi. Dla blondynek te dwa cienie są idealne. Nie są zbyt ciepłe, ani zbyt chłodne. Szczerze mówiąc nawet nie da się nimi zrobić krzywdy. Nawet spora ilość produktu nie zrobi nam kwadratowych brwi.

MAYBELLINE COLOR TATTOO PERMANENT TAUPE
Od chwili gdy pierwszy raz usłyszałam, że ten cień idealnie nadaje się do podkreślania brwi uznałam, że muszę go mieć. Moje cienkie niemal przezroczyste brwi nawet po hennie są lekko widoczne. Dzięki temu cieniowi w kremie, wyglądają one delikatnie a zarazem są podkreślone.

HAKURO H85
Pędzelek idealny nie tylko do podkreślania brwi w bardzo precyzyjny sposób. Bardzo łatwo można wykonać nim kreski na powiece cieniem albo linerem w kałamarzu.


MAYBELLINE LASH SENSATIONAL MASCARA
Jakiś czas temu szczoteczki sylikonowe były moim największym wrogiem. Zawsze trzymałam się tych tradycyjnych, zwłaszcza starszego brata Lash Sensational, mianowicie Colossal. Gdy ten wszedł do szaf, skusiłam się i pokochałam go. Idealnie rozdziela rzęsy, pogrubia je i wydłuża. Póki co, jest moim faworytem.

INGLOT PALETKA
 RAINBOW 107
To trio idealnie sprawdza się do codziennego makijażu oka. Jest w neutralnych matowych odcieniach, łatwo można go budować. Cień jest doskonale na pigmentowany.
NR. 351
Stosuję go jako cień bazowy oraz do podkreślania wewnętrznego kącika oka oraz brwi.
RAINBOW 130
Cień z delikatnymi drobinkami, które nie są krzykliwe na oku. Idealne do delikatnego dziennego makijażu, jak i wieczorowego.

 AVON GLIMMERSTICK EYE LINER BLACKEST BLACK
Głownie stosuję jej do linii wodnej. Nie rozciera się w ciągu dnia, jest samotemperująca.

GOLDEN ROSE PRECISION EYELINER INTENSE BLACK WATERPROOF
Tak precyzyjnego, świetnie napigmentowanego a zarazem łatwego w użyciu linera w pisaku nie miałam nigdy. Każdy pisak który posiadałam okazał się kompletną klapą. Odstawiłam więc pisaki, stosowałam tradycyjne eyelinery. Dopóki pani na stanowisku Golden Rose nie poleciła mi tego malucha. Zakochałam się w nim od pierwszego nałożenia. Od tego dnia precyzyjna linia nie sprawia mi żadnych trudności.

AVON COLORTREND EYELINER WHITE
Kredka którą stosuję na dolną linię rzęs. Ostatnio jednak zniechęciłam się do niej, być może jestem posiadaczką jednej kredki zbyt długo. Mam zamiar kupić coś w cielistym kolorze. Polecacie coś?

HAKURO  H70, H80, H77
Ta święta trójca wystarcza mi do wykonania całego makijażu oka. Pędzelkiem języczkowym (H70) nakładam cienie bazowe, H80 do załamania powieki oraz tuż nad rzęsami a H77 do blendowania.


 THE BALM BAHAMA MAMA
Bronzer o którym głośno jest już bardzo długo. Nie jest to produkt tani, bo za niemal 7g płacimy około 70-75zł, ale uważam, jest wart swojej ceny. Bronzer ma tak silną pigmentację, że w moim przypadku wystarczą dwa delikatne (podkreślam) dotknięcia aby wykonturować twarz. W dodatku to opakowanie... urocze :)

  MAKEUP REVOLUTION ICONIC FLUSH
Paletka trzech produktów do konturowania twarzy. Bronzer jak widać stosowałam bardzo często w okresie letnim, Rozświetlacz jest bardzo delikatny, subtelny. Róż niestety (albo i stety) jest mocno napigmentowany, przez co nie raz zrobiłam sobie nim krzywdę. W dodatku odcień nie do końca jest mój.

LOVELY NATURAL BEAUTY BLUSHER NR.02
Róż ten jest satynowy o pięknym przybrudzonym brzoskwiniowo różowym kolorze. Idealnie pasuje do mojej karnacji i większości pomadek :)

HAKURO H13, H22, H24
Trio pędzelków, które stosuję do konturowania twarzy. H13 stosuję do bronezera, H22 do rozświetlacza, a H24 do różu.


EOS STRAWBERRY SORBET
Jajeczko które w dzisiejszym poście delikatnie zahaczy o pielęgnację. Nakładam go na usta przed nałożeniem pomadki.


EVELINE LOVERS ROUGE NR.03
Pomadka w kredce o satynowym wykończeniu w pięknym naturalnym kolorze. Utrzymuje się do 4-5 godzin.

GOLDEN ROSE VELVET MATTE NR. 02, 26, 04, 10
Matowe pomadki znane prawie każdej kobiecie. Moja gamma kolorystyczna jak widać to róże, w bardziej neutralnych kolorach.

AVON IDEAL LILAC
Matowa pomadka w bardzo intrygującym kolorze. Czasami jest to Barbie pink, czasami wygląda na fiolet, a czasami na przybrudzony róż. Utrzymuje się około 6 godzin.


MAYBELLINE BABY LIPS PINK PUNCH, PEACH KISS, CHERRY ME
Gdy mam ochotę na delikatniejszy makijaż, zazwyczaj sięgam po Baby Lipsa. Zawsze chociaż jeden znajduje się w mojej torebce :)

Jak widać troszkę tego jest. Jednak moj makijaż codzienny nie wygląda za każdym razem tak samo. Czasami z czegoś rezygnuję, czasami sięgnę po inny kosmetyk.

9 komentarzy:

  1. Color Tattoo to mój ulubieniec w stylizacji brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hakuro H50S jest super do podkładu. od Bahama Mam jestem uzależniona, a Color Tatoo to chyba must have z drogerii :P
    Z Golden Rose wypróbuj Kochana matowych pomadek, ale w kredce :) Polecam. Świetna formuła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam okazję przetestować :) Racja, ale niestety zniechęca mnie fakt, że musiałabym je temperować :(

      Usuń
  3. Pomadki GR są świetne, cień do brwi Maybelline też jest moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne produkty. Właśnie zastanawiam się nad podkładem z Revlonu , gdyż cieszy się on ogromnym powodzeniem . Zainteresowała mnie też paleta Inglot , gdy tylko będę miała okazję być w tym sklepie napewno ja kupię ! Bardzo fajne produkty .
    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. + obserwuje , mam nadzieję ze wpadniesz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pomadki kocham, pędzle też sobie chwalę. Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka z tych produktów znam i stosuję niemalże codziennie :)

    OdpowiedzUsuń